Orjinal Lida Rehberi , Online Lida Satış, En Uygun Fiyat Garantisi

Lida hakkında yorumlar

Posted on: Ocak 19, 2009

lida

Lida ve Lidagel’den oluşan Lida zayıflama setine indirimli sahip olmak için tıklayın

Yorumu Yazan: Canan çevik iki sene önce kullandım iki ayda 25 kilo verdim.Tekrar hamile kaldım ve kilo aldım lidayı yine kullanmak istiyorum

__

Yorumu Yazan: MEHTAP KARABACAK slm arkadaşlar.evet bugün lidaya başlayalı 9.gün 106kg 100kg indim.kullanırken dikkat yan etki olmaması ve halsiz kalmamak için sabah 09:00 dan önce lidayı içemeye dikkat edin erken uyanın ılık 2 bardak suyla tüketin ve 30 dk sonra normal bir kahvaltı yapın muhakkak.öğlen yemeği ve 18:00 den önce muhakkak yemeğinizide yiyin. günde en az 2lt su tüketin sonuç 9 günde verdiğim 6kg.kilonun insanın yaşam kalitesine ne kadar zarar verdiğini fazla kilolu arkadaşlar bilir kalp krizi yüksek tansiyon gibi.lida da bir sorun yaşamadım kalp yada tansiyon hastasıda olmak istemiyorum.tşk lida daha 25kg vereceğim yani buralardayım daha.

__

Yorumu Yazan: S.U iki yıl önce kullandım, ilk kutuda tam 11 kilo verdim.ikinci kutuda 1 kilo bile veremedim .testler yaptıdım .tahlil sonuçları normal cıktı. dogumdan sonra tekrar kilo aldım.şimdi ise yeniden kullanmak istiyorum. orjinal lidayı nerden bulabilirim

Bir Cevap Yazın

